אמנת השירות

רשת ג.ר.א.ס, מתחייבת לטיפול ושירות לכל תכשיטיה לאורך כל חיי המוצר ותעשה כל מאמץ להחזיר כל תכשיט, בכל זמן, למצבו המקורי - גם לאחר 10 שנים ויותר.
זאת, למעט מקרים קיצוניים בהם לא ניתן לבצע תיקון מסיבות שאינן בשליטת החברה.

השירות כולל משלוח כל תכשיט מכל נקודת מכירה בארץ למרכז השירות של הרשת, בו מטופל התכשיט על ידי צוות השירות המקצועי של הרשת הכולל צורפים, משבצים, מלטשים ובקרת איכות העומדת בתקינה קפדנית. כמו כן, שומרת החברה מלאי חלקי חילוף ואבני חן רחב, לטובת מתן שירות מקיף לאורך זמן. השירות כרוך בתשלום.

תשלום יידרש עבור שירות בגין עלויות ישירות כגון: שיבוץ אבן חן, ניקוי והברקת תכשיט שהשחיר, שעות עבודת צורף מומחה, משבץ וכו'.

שינויים ותוספות - תכשיטי רשת ג.ר.א.ס. מיוצרים בקפידה, בעבודת יד ובסדרות מצומצמות, תוך הקפדה על ייצור סדרתי זהה ואחיד. כל שינוי, תוספת או התאמה מיוחדת ניתן לבצע, על פי רוב, בכל תכשיט במחיר מיוחד.*

מרכז שירות ארצי -שירות ארצי לתכשיטים שנרכשו ברשת ג.ר.א.ס. מתבצע במרכז השירות של רשת ג.ר.א.ס הממוקם במרכז הלוגיסטי של החברה בצפון הארץ. במרכז השירות הארצי, אנשי מקצוע בעלי מיומנות, ניסיון ומקצועיות בתחומי צורפות, שיבוץ וכל הכרוך בעבודות צורפות מיוחדות. באם נדרשת אבן חן מיוחדת ו/או חלק מיוחד אחר (המוזמן מחו"ל) עלול להתארך זמן מתן השירות.

שנת אחריות - במהלך 12 חודשים ראשונים ממועד רכישת התכשיט ברשת ג.ר.א.ס, תינתן אחריות מלאה לתקינות התכשיט, למעט נזק שנגרם כתוצאה מחבלה או שימוש בלתי סביר ובהצגת חשבונית רכישה בלבד. שרשרת (זהב / כסף / גולדפילד) שנקרעת, אינה במסגרת האחריות.
נכלל באחריות: אבן שנפלה, נתק בשרשרת או צמיד בצמוד לסוגר, סוגר שהקפיץ אינו תקין וציפוי זהב שדהה.

החזר כספי ללקוח - מבוצע על פי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע"א – 2010. להלן נקודות עיקריות למימוש:

  • החזרת התכשיט תוך שני ימי עסקים באריזתו המקורית, בצירוף חשבונית הרכישה וללא שנעשה בו שימוש.
  • ההחזר חל על תכשיטים שמחירם 50 ש"ח עד 3,000 ש"ח.
  • החזר כספי ייעשה למחיר נטו ששולם.
  • עמלת דמי ביטול בגובה 5% מערך הרכישה ועד 100 ש"ח.
  • עמלת ביטול בגובה 2% לעסקה ששולמה בכרטיס אשראי.
  • לא יתאפשר החזר כספי לעסקה בה אמצעי התשלום היה שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען.
  • לא יתאפשר החזר כספי לפריט שהוזמן במיוחד עבור לקוח ולמידתו ושלא נרכש ממלאי החנות.
  • בקשה להחזר כספי ללא הצגת חשבונית קניה - המוצר יישלח באריזתו המקורית, בצרוף שובר החלפה, למרכז הרשת לבדיקת הזכאות לביצוע הביטול בהתאם לחוק.

כל מוצר אחר (שאינו תכשיט) של רשת ג.ר.א.ס, ניתן לקבל עבורו החזר כספי בהתאם להוראות הדין (למעט מוצרים שזכות הביטול אינה חלה עליהם).

* הטבות המועדון (צבירה ומימוש נקודות, הנחות ומבצעים, הטבת יום הולדת) אינן ניתנות למימוש בהזמנת שירות (תיקון למוצר) או הזמנה מיוחדת (שינוי, תוספות בתכשיט או התאמה מיוחדת לתכשיט).