משלוחים והזמנות
תוכלו לקבל הזמנות ב-2 דרכים שונות:
1. איסוף עצמי – חינם - מכל אחד מסניפי הרשת שבפריסה ארצית. זמן הגעה משוער לסניף הינו עד 8-14 ימי עסקים, למעט הזמנות מיוחדות*. עם הגעת הפריט לסניף, תיצור איתך קשר טלפוני נציגת הרשת. את ההזמנה ניתן לאסוף בשעות הפעילות של החנות, כפי שמפורטות ברשימת הסניפים.
2. שליח עד הבית - 45 ש"ח - זמן הגעה משוער עד 10 ימי עסקים, למעט הזמנות מיוחדות*. חלוקת חבילות מתקיימת בין השעות 8:00 עד 18:00, ולכן מומלץ לבחור כתובת שבה הנכם נמצאים במהלך רוב היום - בבית, בעבודה וכדומה.
* בהזמנות מיוחדות, כגון שינוי מידת פריט או החלפת שרשרת, ייתכן זמן אספקה של עד 21 ימים עסקים (לרוב, המשלוח יגיע הרבה קודם). במקרים אלו נציגת שירות הלקוחות תעדכן בזמן ההגעה המשוער בתום תהליך ההזמנה.
* אפשרויות המשלוח משתנות במערכת האתר בהתאם לעלות הפריט. ייתכן ומחיר הפריט איננו יאפשר משלוח בדואר רשום, ולכן אפשרות זו לא תוצג בתהליך הרכישה.
שאלות נפוצות:
כיצד אדע שההזמנה שלי התקבלה במערכת?
בסיום תהליך הרכישה תופיע הודעה עם פרטי ההזמנה. בנוסף, יישלח אלייך מייל ובו פרטי ההזמנה לכתובת הדואר האלקטרוני שהזנתם במערכת.
האם ניתן לשנות או לבטל את ההזמנה שלי?
את כל הפרטים בנוגע לשינוי או ביטול הזמנה תוכלו למצוא בדף החזרות והחלפות.
כיצד אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?
מצב ההזמנה מתעדכן באופן שוטף ב"חשבון שלי", תחת העמוד "ההזמנות שלי".
במידה ובחרתם באפשרות "איסוף עצמי", עם הגעת הפריט לחנות תיצור איתכם קשר נציגת הרשת ותעדכן על הגעתו.