קניית תכשיט לגבר היא בחירה נפוצה בתור מתנה או כאביזר אופנתי לשיפור ההופעה. בשונה מימים עברו, כיום גברים רבים אוהבים ומעריכים תכשיטים יפים. יש שאוהבים שרשראות מעוצבות, אחרים מעדיפים עגילים, טבעת מרשימה או צמיד לגבר. לאור שפע הסגנונות הקיים, עולה השאלה איך בוחרים תכשיט לגבר? ריכזנו עבורכן טיפים שכדאי להכיר.

 

תכשיט שמתאים לבגדים

כדאי לחשוב על האישיות והסגנון של הגבר כחלק מתהליך ההחלטה. דרך מוצלחת לבחור תכשיט לגבר היא להתאים בין הסגנון של התכשיט לסגנון הבגדים שהוא אוהב. לדוגמא, אם הגבר המדובר אוהב לבוש ״סולידי״, תהיה זו בחירה טבעית לקנות לו תכשיט בעיצוב סולידי. אם מדובר במישהו שאוהב סגנון נועז ואפילו פרובוקטיבי, תכשיט בסגנון תעשייתי, מיוחד ו״צעקני״ במובן מסוים יהווה בחירה מוצלחת. כמובן שכדאי להתייחס לתקציב שעומד על הפרק. אפשר להגדיר טווח מסוים של מחירים שנראה מתאים. זה יעזור לצמצם את האפשרויות ויסייע להתמקד.

תכשיטי כסף 925בתמונה: תכשיט לגבר מקולקציית "לי ולך... לשנינו" - תכשיטי כסף 925 בגימור מט


תכשיט בהתאם לאירוע

הרבה פעמים בוחרים תכשיט לגבר בתור מתנה. זו יכולה להיות מתנה לכבוד יום הולדת, לרגל גיוס לצבא, מתנה לכבוד יום השנה לחברות או נישואים וכדומה. אפשר לבחור את התכשיט בצורה שתהלום את האירוע ואת מה שהוא מייצג. אם מדובר באירוע מאוד מרכזי, חגיגי או מיוחד, מקובל לבחור תכשיט שיהיה מיוחד ובעל ערך רגשי. כולנו מכירים את המתנה המסורתית של שרשרת זהב עבור חתן בר-המצווה. מובן שצריך להתייחס למאפיינים נוספים כגון גיל, טעם אישי, סגנון הלבוש אותו הזכרנו ואפילו צבע העור.


תכשיט יום יום או להזדמנויות מיוחדות

לפני שבוחרים תכשיט לגבר, כדאי להחליט האם מעוניינים להביא תכשיט שמתאים ליום יום או דווקא כזה המתאים להזדמנויות מיוחדות. לדוגמא, אם יודעים שמקבל המתנה הוא ״חיית מסיבות״ שאוהב ללכת לאירועים גדולים, אפשר לבחור עבורו תכשיט ייחודי שיעזור לו להתבלט. לעומת זאת, אם מדובר בתכשיט שאמור לשמש ביום יום, לרוב אפשר לבחור סגנון אישי עדין יחסית. כמובן שהדבר מאוד תלוי באופי של מקבל המתנה. יש גברים שאוהבים למשל להתלבש מאוד סולידי, אבל תכשיט כזה או אחר הוא הדרך שלהם להפוך את ההופעה לשובבה יותר, מסוגננת או מושכת במיוחד.

שרשראות כסף לגברבתמונה: שרשראות כסף 925 לגבר


טיפים נוספים

לפני שאתם יוצאים לבחור תכשיט לגבר, הנה עוד כמה טיפים קטנים:

  • כשאתם בוחרים תכשיטים לגבר, חשוב מאוד לחשוב על איזה סוג של מתכת הוא מעדיף. יש גברים שמעדיפים זהב בעוד שאחרים יעדיפו כסף. אתם יכולים גם לחשוב על הסגנון האישי שלו בעת קבלת ההחלטה שלך. אם הוא בחור מסורתי יותר, אז טבעת זהב קלאסית עשויה להיות הבחירה הטובה ביותר. אם הוא מעדיף טרנדים, צמיד כסף עשוי להיות הבחירה המתאימה.
  • חשוב לקחת בחשבון את האבן בבחירת תכשיטים לגבר. יש גברים שמעדיפים יהלומים, בעוד שאחרים יעדיפו אבני חן כמו אודם או ספיר. לכל אבן חן סגולות ייחודיות - מומלץ לבדוק את סגולות אבן החן ולהתאים לאופיו והעדפותיו של הגבר.

אנחנו בטוחים שאחרי שקראתם את המאמר הזה, לבחור תכשיט לגבר מעולם לא נראה קל יותר. אנחנו בגראס מזמינים אתכם להציץ בקטלוג התכשיטים שלנו לגברים ולבחור את התכשיט לגבר שלכם מבין מגוון השרשראות, הצמידים, העגילים והטבעות שבאתר.