אין ספק שצמידי גברים הם פריטי אופנה מבוקשים ומתנה פופולרית. בשנים האחרונות המגמה בעולם התכשיטים לגברים היא של עיצובים מורכבים יותר, עם תליונים בעלי משמעות, וגברים רבים בוחרים כיום לענוד צמידים כדרך לבטא את הסגנון האישי שלהם.
כשזה מגיע לבחירת צמיד לגבר, יש כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון - החל מהלבוש הכללי של הגבר המיועד, לאירועים בהם הוא נמצא בדרך כלל וכמובן ההעדפות האישיות שלו. בשביל לעזור לך לבחור צמיד שיתאים עבורו בצורה מושלמת, הכנו לכן כמה טיפים שיעשו את הבחירה לקלה יותר והוספנו גם כמה המלצות משלנו. מוכנה? בואי נתחיל!

הסטייל הכללי

הדבר הראשון שכדאי לדעת הוא איזה סגנון של צמיד את מחפשת. בעולם הצמידים לגברים יש הרבה עיצובים וסגנונות שונים לבחירה. בישראל, רוב הגברים מעדיפים בדרך כלל לענוד אחד משלושה סוגים של צמידים: צמידי כסף וצמידי זהב, צמידים המשלבים משפטים וברכות מהתנ"ך או צמידים עם תליון וסמל מיוחד. אם את מחפשת תכשיט פשוט ואלגנטי, צמיד כסף או זהב קלאסי יהיה בחירה מעולה. מצד שני, אם את מחפשת משהו עם טוויסט יותר מודרני, אפשר לבחור צמיד עם רצועת עור או צמיד עם שיבוץ של אבן חן טבעית.

צמיד זהב ליום-יום או לאירוע מיוחד?

עוד דבר שחשוב לקחת בחשבון בבחירת צמידי גברים הוא איפה ומתי יענדו את הצמיד. אם את מחפש צמיד שאפשר לענוד מדי יום, תכשיט פשוט וקליל יותר יהיה בחירה טובה. אבל אם אתם לקראת יום מיוחד כמו חתונה או אירוע רשמי, אולי תרצו לבחור משהו קצת יותר בולט שישאיר רושם על מי שיראה אותו.

מהן ההעדפות האישיות שלו?

כמו בכל פריט לבוש, גם כשמדובר בתכשיטים לגברים חשוב לקחת בחשבון את ההעדפות האישיות של הגבר העונד אותו. האם הוא מעדיף סוג מתכת מסויים? אולי הוא מתחבר יותר לצמיד עם יהלומים או אבני חן אחרות? האם יש לו אלרגיות שצריך לקחת בחשבון? שווה לחשוב על הדברים האלה (ולפעמים, אפילו לשאול) כדי להבטיח שהצמיד שבחרת יהיה המתאים ביותר.

מה התקציב?

כמובן, אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת צמיד לגבר הוא התקציב. מחיר צמידי גברים יכולים לנוע בין כמה מאות שקלים ועד לעשרות אלפי שקלים, לכן חשוב להגדיר תקציב כבר בהתחלה. לפעמים כשמדובר במתנה לאדם אהוב, נרשה לעצמנו לחרוג קצת מהתקציב שלנו, כי בכל זאת, אין כמו ההרגשה שקלענו בול במתנה שלנו!

איך לבחור את המידה הנכונה

אתם לא רוצים לרכוש צמיד יוקרתי ורק אז לגלות שהוא במידה לא מתאימה. בשביל שהצמיד יישב הכי טוב על הגוף הוא לא צריך להיות צמוד מדי וגם לא רפוי מדי אלא פחות או יותר באמצע. בשביל לדעת מה המידה המתאימה, מדדו באמצעות סרט מדידה את פרק כף היד וככה תיהיה לכם הערכה לקוטר הצמיד הרצוי. קוטר סטנדרטי של צמיד קשיח הוא 6.5 ס׳׳מ, ובצמידי חוליות או שרשרת, אורך הצמידים הוא בין 18-19 ס׳׳מ.

איזה צמידים לגברים אפשר למצוא ב-G.R.A.S?

צמידי כסף לגברים

צמיד כסף לגבר הוא בחירה קלאסית ואלגנטית. הם מושלמים לכל אירוע ומתאימים גם ללבוש יומיומי וגם לאירועים מיוחדים. צמידי הכסף שלנו מגיעים במגוון סגנונות — צמידי חוליות, צמידי שרשרת, צמידים קשיחים או צמידי עור לגבר. תוכלו לבחור אצלנו בצמידים בעיצוב פשוט ועדין ועד לצמידים מרהיבים שבלתי אפשרי להישאר אדישים אליהם.

צמיד כסף אמיתי לגבר תכשיטי כסף 925 לגבר צמיד כסף קשיח לגברים
בתמונה מימין לשמאל: צמיד חוליות כסף 925, תכשיטי כסף 925 לגברים, צמיד כסף 925 קשיח

צמידים המשלבים משפטים או ברכות מהתנ"ך

צמידים עם מסר מהתנ"ך או מעולם היהדות הם חיבור מרגש בין עבר לעתיד ומשלבים יופי נצחי עם משמעות עמוקה. על הצמידים האלו בדרך כלל חקוקים משפט או ברכה מהתנ"ך, והם דרך יפה ומשמעותית להראות את האמונה והקשר ליהדות ולשורשים שלנו.
אנחנו מזמינים אתכם להציץ במגוון צמידי הגברים שאנחנו מציעים - כל צמיד הוא יצירה ייחודית ואיכותית, מעשה ידי אמן. כל צמידי הגברים שלנו הם יוניסקס - מתאימים גם לו וגם לה.

לקטלוג צמידי הגברים של ג.ר.א.ס