עגילי פנינה הם תכשיט קלאסי המתאפיין בנראות אלגנטית, יוקרתית ומרשימה, והיום פנינים הם גם טרנד פופולרי במיוחד. בכתבה שלפניכן ריכזנו כמה דגשים חשובים לבחירת עגילי פנינה.

נשים רבות אשר מחפשות אחר זוג עגילים חדש שמות דגש בבחירתן גם על האופנה הנוכחית. אותן נשים ישמחו לגלות שגם בעולם העגילים, בהן האופנה משתנה ומתחדשת, יש טרנד אחד שנשאר קבוע - עגילי פנינה. והאמת? אין פלא שכך - עגילי פנינה מתאפיינים בנראות אצילית ואלגנטית שמתאימה לטווח גילאים רחב ולמנעד תקציב רחב.

עגילי זהב 14 קראט ופנינה בתמונה: עגילי זהב 14 קראט צמודי אוזן ארוכים ופנינה

ישנם מספר פרמטרים אשר יסייעו לנו בבחירת עגילי פנינים מושלמים:


סוג וגודל עגילי הפנינה

בבחירת עגילי פנינה, הדבר הראשון שכדאי לחשוב עליו הוא צורת הפנינה וגודלה. פנינים מגיעות במגוון צורות: עגולות, סגלגלות ו״דמעות״. לכל צורה יש את המראה הייחודי שלה, לכן כדאי לבחור את הצורה המתאימה ביותר לסגנון שלכן. עגילי פנינה זמינים גם במגוון גדלים; החל מעגילים צמודים, עדינים וקטנים ועד לעגילים גדולים ובולטים. אם אתן לא בטוחות מה הגודל המתאים לכן, מומלץ לנסות כמה זוגות שונים כדי לראות מה משתלב עם הלוק שלך בצורה הטובה ביותר.


סוג המתכת והצבע של עגילי הפניה

בנוסף לצורה ולגודל, גורם נוסף שיש לקחת בחשבון בבחירת עגילי פנינה הוא סוג המתכת ממנה הם עשויים. המתכות הנפוצות ביותר המשמשות עבור עגילי פנינה הן זהב וכסף. לכל מתכת תכונות ייחודיות משלה שיכולות להשפיע על מראה הפנינה והעגילים העצמם - לדוגמה, זהב נוטה להוסיף גוון חם לפנינים, בעוד שכסף נותן להן מראה קריר ואלגנטי. לבסוף, הסתכלו גם על צבע הפנינה עצמה - הפנינים האיכותיות ביותר הן בעלות צבע לבן שמנת עשיר.

עגילי זהב 9 קראט חישוק ופנינה עגילי זהב 9 קראט לברדורייט ופנינה עגילי כסף סטרלינג ופנינה
בתמונה מימין לשמאל: עגילים צמודים זהב 9 קראט חישוק קטן ופנינה, עגילי זהב 9 קראט שיבוץ לברדורייט ופנינה, עגילי כסף סטרלינג צמודים חישוקים בשלושה גוונים ופנינה


התקציב שלך

כשמדובר בעגילי פנינים, התקציב הוא שיקול חשוב. לא כל עגילי הפנינים נוצרו שווים, והמחיר יכול להשתנות מאוד בהתאם לאיכות הפנינים. אם מדובר בפנינה טבעית המחיר יעלה, אך בהתאם תעלה גם האיכות באופן משמעותי. על המחיר ישפיע גם הגודל - פנינים גדולות יותר יהיו בדרך כלל יקרות יותר מהקטנות יותר. עם זאת, לפנינים קטנות ועדינות יופי ייחודי משלהן - ובעיקר, מדובר בהעדפה אישית של כל אחת ואחת.


מחפשת עגילי פנינה?

בין אם את מחפשת סט עדין של עגילי פנינים או משהו יותר בולט שמושך את העין, בקטלוג שלנו תוכלי למצוא מגוון רחב של עגילי פנינה טבעית שיתאימו לצרכים שלך.
עם מגוון סגנונות וצבעים לבחירה, אנו בטוחים שתמצאו את זוג העגילים המושלם עבורך. אנחנו מזמינים אותך להציץ במבחר שלנו ולבחור את עגילי הפנינה שלך.