מחפשים מתנה עם משמעות להעניק לבן אדם קרוב? רוצים להתחדש בשרשרת אופנתית עם אמירה? שרשרת מגן דוד - המתנה הכי ישראלית, היא אחת המתנות הייחודיות שתוכלו לתת לעצמכם או לאדם אחר.

שרשראות מגן דוד - מתנה סמלית פופולרית במשך דורות

מאז ומתמיד שרשראות נחשבו כתכשיטים המתאימים ביותר למתנה - לרוב שרשראות אינן "רשמיות" כמו טבעות, עגילים או צמידים ולכן אנשים מעדיפים לתת כמתנה שרשרת מאשר כל תכשיט אחר. אם אתם רוצים להצטרף לדורות של אנשים המזוהים עם המסורת היהודית ובשנים האחרונות, עם המסורת הישראלית - תוכלו לבחור בשרשרת מגן דוד.

מגן דוד הוא סמל היסטורי שנקשר בעבר ליהדות ולנצרות, אבל סביב המאה ה-18 הפך להיות סמל יהודי כמעט בלעדי, ועם קום המדינה - סמל לאומי המייצג את מדינת ישראל בגאון. שרשראות מגן דוד חולקות את הכבוד והחיבור ליהדות ולציונות, בעוד שתליון מגן דוד על שרשרת מספק לתכשיט ערך ישראלי סמלי מוסף ייחודי.

שרשרת מגן דוד לאישהבתמונה: שרשראות מגן דוד זהב 14 קראט ויהלומים

ההיסטוריה של מגן דוד

מגן דוד הוא סמל המזוהה עם היהדות ועם מדינת ישראל. הסמל הוא הקסגרמה (כוכב בעל שישה קודקודים) המורכב מ-2 משולשים שווי צלעות זה על זה כאשר חודו של אחד כלפי מעלה וחודו של השני כלפי מטה. הקשר ליהדות, וכינוי הסמל "מגן דוד" התחילה עוד בתקופה ההלניסטית (323 לפנה"ס). השם "מגן דוד" אוזכר לראשונה בשמואל ב ז, ט: ”זכור את יום השבת לקדשו אמר רבה בר שילא דצלותא מצמיח קרן ישועה דאפטרתא מגן דוד ועשיתי לך שם גדול כשם הגדולים תני רב יוסף זהו שאומרים מגן דוד.
לאורך ההיסטוריה הסמל והשם נקשרו זה בזה אחד לשני ולעם היהודי. כך למשל בבתי כנסת עתיקים הסמל הוטבע בענק על משטחי אבן וחימר. בתקופת השואה יהודים נאלצו לתפור תלאי צהוב בצורת מגן דוד על חולצתם וכיום דגל מדינת ישראל מורכב ממגן דוד הנמצא בין שני פסים כחולים.

שרשרת מגן דוד לגברבתמונה:שרשראות מגן דוד לגבר

איך לבחור שרשרת מגן דוד?

כמו בכל תכשיט, לפני שאתם קונים שרשרת עם תליון מגן דוד, חשוב שתקחו בחשבון את גודל התליון, סוג המתכת של התליון והשרשרת (זהב, כסף וכדומה) והאם ברצונכם לשלב אבנים בשרשרת. כל אלו ישפיעו על סגנון השרשרת וכמובן על מחירה. בג.ר.א.ס תוכלו למצוא מגוון רחב של שרשראות מגן דוד ייחודיות ואיכותיות בסגנונות וטווחי מחיר שונים. השרשראות בעלות תו איכות מתכת המעיד איכות חומרי הגלם.

לקטגוריית שרשראות מגן הדוד >>